Počet nahlášených stížností: | 817 |
Z toho za letošní rok: | 33 |
Stále v řešení: | 12 |
SPOTŘEBITEL | NÁZEV STÍŽNOSTI A DATUM PUBLIKACE | STAV | HODNOCENÍ |
---|---|---|---|
Zdenek holy |
Nevracení peněz za vrácené zboží.Datum publikace: 9.9.2025 |
v řešení |
|
Radim Cieslar |
Systematické vyhýbání se povinnosti zajistit spotřebiteli výměnu reklamovaného zboží bez dodatečných nákladůDatum publikace: 7.9.2025 |
v řešení |
|
Miroslav Vítek |
12Ah Smart PAPS 2012 A1 nefunguje v zařízení řady série X 20 teamDatum publikace: 11.8.2025 |
v řešení |
|
Tomáš Gaidarus |
Chybějící akční zbožíDatum publikace: 7.8.2025 |
v řešení |
|
Hana Smetanova |
Klamání zakaznikaDatum publikace: 26.7.2025 |
v řešení |
|
Jana Vitíková |
Nebezpečný výrobekDatum publikace: 2.7.2025 |
v řešení |
|
Jaroslav Neužil |
Kvalita výrobkuDatum publikace: 1.7.2025 |
v řešení |
|
Petr Rosny |
Pravidelné okrádání- špatné vrácení penězDatum publikace: 30.6.2025 |
v řešení |
|
David Vondra |
Klamání spotřebitele u dětského výrobku Lidl - LupiluDatum publikace: 27.6.2025 |
vyřešeno |
![]() |
Jana Stoklasová |
Máslo Pilos 82% - na obale není uvedené složení produktuDatum publikace: 15.6.2025 |
v řešení |