Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1.3.2013 jsem reklamoval cca rok starou zimní bundu ze soupravy na lyžování v prodejně, kde jsem soupravu koupil. Ani po zhruba 45 dnech se prodejce s vyřízením reklamace neozval. Tudíž jsem prodejci písemně zaslal odstoupení od smlouvy, s požadavkem vrácení peněz za celou soupravu (bunda a kalhoty), protože zboží bylo zakoupeno v barevném kompletu. Prodejce mě kontaktoval po měsíci telefonicky a emailem s tím, že na prodejně je reklamace vyřízená, že dodrželi zákonnou lhůtu, moje odstoupení nazýval gaunerskou praktikou a křičel na mě do telefonu.
Zimní souprava-bunda a kalhoty na lyžování/snowboard.
Po prodejci chci vrátit kupní cenu celé soupravy z důvodu nevyřízení reklamace ve lhůtě 30 dní.
|
Tweet |