Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#10140O2 mne legálně okradlo o 500 Kč, s čímž nejsem spokojen

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 2 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2016, před 8 lety

Jan Hýsek

Znění stížnosti

Před 10 dny mi bylo mailem doručeno vyúčtování, obsahující místo 2 roky stále stejné částky 565,49 Kč sumu 760,79 Kč. Zapátral jsem a zjistil, že mi O2 bez mého souhlasu změnila tarif pevné linky z "Volání 300" na 3x dražší "Volání ČR". Což mi dříve "oznámila" záměrně skrytě ve faktuře přiložené k mailu, kterou samozřejmě nikdo nemá důvod otevírat, dokud je částka v mailu stejná - faktura je daňový doklad, ne věstník. Okamžitě jsem tedy linku zrušil, což trvá 42 dnů, a reklamoval cca 500 Kč cenového rozdílu za 10 týdnů "služby".
Nicméně kyslíkový "guru" mi sdělil, že mi přece nějak poslali písmenka o změně, jak jim ZÁKON UMOŽŇUJE. Dotázal jsem se na ČTÚ, kde mi řekli, že rozhořčení sice chápou, ale že zákon je opravdu takto vykládán. Inu - tzv. "šmejdům" zákon také umožňuje okrádat důchodce. Přesto to není etické, ba takovýto způsob podnikání je lidmi vnímán jako zločinný. U efemérních firmiček šmejdů jistě podobné nekalé (byť legální) praktiky nepřekvapí, ale u velkého operátora?!
Krom toho, že zůstávám pochopitelně velmi nespokojen, tak samotná logika se brání přijmout takové jednání.
Mám tedy k firmě dvě otázky, z nichž v první je obsažen již jednou odmítnutý návrh k řešení:


Požadované řešení

1. Opravdu stojí pitomá pětistovka firmě O2 za to, aby jednou provždy přišla o spokojeného zákazníka?
Jakákoli jiná odpověď než: "Pardon, peníze vám samozřejmě vrátíme," by byla zbytečným hromaděním floskulí na odpálkování klientů a stejně by vždy znamenala jen: "Spokojenost nějakého zákazníčka je nám úplně ukradená, jde nám jen o prachy a chceme je hned!"

2. Opravdu je na tom firma O2 tak špatně, že okamžitý zisk pouhých 500 Kč jim stojí za ztrátu několika tisíc, které bych jí býval zaplatil v dalších letech za hloupý zvyk mít pevnou linkou, ač jsem ji dávno k ničemu nepotřeboval?
Tato otázka ovšem vyžaduje odpověď někoho z managementu firmy, nikoli "gurua", kterého jsem se už na totéž ptal telefonicky a vykolejil ho z jeho našprtaných "social media" schémat. Pravdivé naznačení stavu věcí by mi třeba mohlo ušetřit mnohem víc než tu pětistovku, kdybych změnil operátora hned a nečekal až na exspiraci svých smluvních otroctví.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému