Společnost


1-2Umobil s.r.o.

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#10206Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.03.2016, před 8 lety

Martin Kubásek

Znění stížnosti

Dobrý den,26.5.2014koupil jsem od prodejce telefon Samsung Galaxy S4ZOOM a po čase přestal fungovat objektiv(zůstal vysunutý). 17.12.2015 Jsem reklamoval na prodejně,telefon převzali s tím,že se ozvou. Po měsíci se ozvali s tím,že servis opravu na záruku odmítá z důvodu,že jde o mechanickou závadu. Bylo mi nabídnuto,že pošlou ještě na jiný servis a že se uvidí s čímž jsem souhlasil. Ozvali se za další měsíc a to samé,servis to opraví jen za peníze. S tím jsem nesouhlasil a řekl jsem,že si nechám udělat posudek z jiného servisu jestli se nejedná třeba o výrobní vadu apod.Ještě jsem je upozornil,že pokud bude telefon nějak poškrábaný nebo jinak poškozen,už si ho nepřevezmu a budu chtít náhradu.Tím jsme hovor ukončili a dodnes se nikdo neozval a nemám nic. Telefony neberou tak jsem napsal email v tomto znění,opět bez reakce. Dobrý den, dovoluji si vás upozornit,že moje reklamace nebyla dosud vyřízena a zákon rozhodně neříká, že by u mechanického poškození byla určena delší lhůta k vyřízení reklamace. Zákon o ochraně spotřebitele v § 19 odst.3 stanoví, že lhůta k vyřízení reklamace je 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Tato lhůta by mohla být prodloužena pouze pokud by se na tom obě strany dohodly a toto jsem akceptoval.Ovšem dohodu se určitě ve vztahu ke spotřebiteli nemůže myslet jednostranné prodloužení lhůty prodejcem natištěné předem na reklamačním formuláři. Takové ustanovení pak krátí práva spotřebitele a je právně bez významu - nepřihlíží se k němu a platí tak obecná lhůta 30 dnů na vyřízení reklamace.Řekl bych,že na vyřízení jste měli dostatek času a proto tímto odstupuji od kupní smlouvy a požaduji vrátit částku ve výši 6050kč na č.ú.xxxxxxxxx Pokud nebudete akceptovat odstoupení od smlouvy,komunikujte prosím pouze písemnou formou a to přez email. S pozdravem Kubásek


Produkt

Telefon Samsung S4 ZOOM


Požadované řešení

Chci vrátit peníze


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému