Počet nahlášených stížností: | 33 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,26.5.2014koupil jsem od prodejce telefon Samsung Galaxy S4ZOOM a po čase přestal fungovat objektiv(zůstal vysunutý). 17.12.2015 Jsem reklamoval na prodejně,telefon převzali s tím,že se ozvou. Po měsíci se ozvali s tím,že servis opravu na záruku odmítá z důvodu,že jde o mechanickou závadu. Bylo mi nabídnuto,že pošlou ještě na jiný servis a že se uvidí s čímž jsem souhlasil. Ozvali se za další měsíc a to samé,servis to opraví jen za peníze. S tím jsem nesouhlasil a řekl jsem,že si nechám udělat posudek z jiného servisu jestli se nejedná třeba o výrobní vadu apod.Ještě jsem je upozornil,že pokud bude telefon nějak poškrábaný nebo jinak poškozen,už si ho nepřevezmu a budu chtít náhradu.Tím jsme hovor ukončili a dodnes se nikdo neozval a nemám nic. Telefony neberou tak jsem napsal email v tomto znění,opět bez reakce. Dobrý den, dovoluji si vás upozornit,že moje reklamace nebyla dosud vyřízena a zákon rozhodně neříká, že by u mechanického poškození byla určena delší lhůta k vyřízení reklamace. Zákon o ochraně spotřebitele v § 19 odst.3 stanoví, že lhůta k vyřízení reklamace je 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Tato lhůta by mohla být prodloužena pouze pokud by se na tom obě strany dohodly a toto jsem akceptoval.Ovšem dohodu se určitě ve vztahu ke spotřebiteli nemůže myslet jednostranné prodloužení lhůty prodejcem natištěné předem na reklamačním formuláři. Takové ustanovení pak krátí práva spotřebitele a je právně bez významu - nepřihlíží se k němu a platí tak obecná lhůta 30 dnů na vyřízení reklamace.Řekl bych,že na vyřízení jste měli dostatek času a proto tímto odstupuji od kupní smlouvy a požaduji vrátit částku ve výši 6050kč na č.ú.xxxxxxxxx Pokud nebudete akceptovat odstoupení od smlouvy,komunikujte prosím pouze písemnou formou a to přez email. S pozdravem Kubásek
Telefon Samsung S4 ZOOM
Chci vrátit peníze
|
Tweet |