Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#10471Reklamace HDD

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2016, před 8 lety

Vincent Vilcko

Znění stížnosti

16.10.2014 som zakupil Alza Gamebox 265.
Po roku a pol (10.4.2016) sa zacali objavovat chyby HDD. (windows system log). Po spusteni utility od vyrobcu HDD (Seagate) bol disk vyhodnoteny ako chybny. Kontaktoval som vyrobcu a ten mi obratom zaslal potvrdenie ze mi HDD vymenia bez akychkolvek dotazov. Reklamacny technik Alza bol s tymito skutocnostami oboznameny. Problem a pre mna nelogicky krok je:
"Ak by ste si zakupili len osobitne HDD, vymenili by sme Vam kus za kus. Ale tym, ze ste si zakupili celu zostavu, musite na reklamaciu priniest celu zostavu."
To ale samozrejme z mojho pohladu je absolutne nelogicke a nedostacujuce riesenie. HDD som si uz svojpomocne vymenil za funkncy. (pracujem ako test engineer v HP).
Ak by som pristupil na alza podmineku, pridadzam o moznost prace s PC. Zvlast, ak Seagate garantuje vymenu do 6 dni. Podla slov technika, ak prinesie celu zostavu, otestovanie a vyhodntenie zaberie 30 dni.


Produkt

Nelogicke procesy, odrazovanie zakaznika, vyhybanie sa reklamacii, moje extra naklady (cas + doprava)


Požadované řešení

Vymena HDD kus za kus, eventualne by aj stacilo prijatie HDD na reklamaciu bez zbytocnych obstrukcii.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému