Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#11023Neuznaná reklamace nového zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.05.2016, před 8 lety

Peter Vadel

Znění stížnosti

po rozbaleni pokosovej pily a jedinom reze na skusku som zistil ze je nefunkca aretacia pily v urcitom uhle.vratil som vyrobok na predajnu.poslali ju na reklamaciu.do 30dni mi prisla sms.na predajni v lidlu barandov mi bolo zdelene ze reklamacia nebola uznana bez udania dvovodu preco!reklamoval som znova a cakam ako to dopadne.neprofesionalny pristup v predajni z mojho pohladu u beznej reklamacie.je mi luto ze musim takymto sposobom ziadat o urychlenie reklamacie.pilu by som rad vyuzil k jej ucelu Dakujem!


Produkt

Pokosova pila parkside


Požadované řešení

Vratenie penazi,pripadne novy vyrobok.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému