Společnost


Expres inkaso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#11264Poplatek za nepřijetí zásilky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2016, před 8 lety

Blanka Ortcikrová

Znění stížnosti

Dobrý den,
před časem jsem byla telefonicky kontaktována jakousi firmou a byl mi nabídnut balíček pro zdraví chrupu.Balíček jsem odmítla ,ale paní byla neodbytná a informovala mě,že balíček si mohu prohlédnout a do čtrnácti dnů případně vrátit.Zaplacená částka mi pak bude vrácena.Se zasláním jsem nakonec souhlasila.Celou věc jsem však přehodnotila a než platit něco o co nemám zájem a pak doufat,že se mi peníze vrátí,jsem se rozhodla balíček v hodnotě 1990,-Kč nepřijmout.Dnes jsem obdržela dopis s požadavkem uhradit 490,-Kč jako náklady na poštovné,balné....Dopis odeslala firma Expres Inkaso s.r.o.,překvapuje mě,že jsem nikde nedohledala internetové stránky této firmy ani telefonní číslo.Zajímalo by mě,pokud bych si zboží prohlédla a rozhodla se ho vrátit,zda by mi byl též účtován poplatek.
Blanka Ortcikrová


Produkt

Balíček pro zdraví chrupu


Požadované řešení

Přehodnocení situace,zrušení poplatku,vymazání kontaktu z databáze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému