Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
před časem jsem byla telefonicky kontaktována jakousi firmou a byl mi nabídnut balíček pro zdraví chrupu.Balíček jsem odmítla ,ale paní byla neodbytná a informovala mě,že balíček si mohu prohlédnout a do čtrnácti dnů případně vrátit.Zaplacená částka mi pak bude vrácena.Se zasláním jsem nakonec souhlasila.Celou věc jsem však přehodnotila a než platit něco o co nemám zájem a pak doufat,že se mi peníze vrátí,jsem se rozhodla balíček v hodnotě 1990,-Kč nepřijmout.Dnes jsem obdržela dopis s požadavkem uhradit 490,-Kč jako náklady na poštovné,balné....Dopis odeslala firma Expres Inkaso s.r.o.,překvapuje mě,že jsem nikde nedohledala internetové stránky této firmy ani telefonní číslo.Zajímalo by mě,pokud bych si zboží prohlédla a rozhodla se ho vrátit,zda by mi byl též účtován poplatek.
Blanka Ortcikrová
Balíček pro zdraví chrupu
Přehodnocení situace,zrušení poplatku,vymazání kontaktu z databáze.
|
Tweet |