Společnost


Expres inkaso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#11268Neoprávněně naučtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2016, před 8 lety

Vladimíra Michálková

Znění stížnosti

Dobrý den, moje maminka obdržela dne 23.6.2016 dopis od společnosti Expres Inkaso s.r.o., ve znění:
Vážený zákazníku,
Na základě Vašich souhlasných telefonických hovorů s callcentrem Vám byl zaslán kurýrní službou balíček pro zdraví chrupu. Balíček na dobírku jste však nepřevzal a tím vznikly callcentru zbytečné náklady na balné, logistiku, kurýra a telefonisty Tyto náklady 490 Kč uhradíte přiloženou složenkou nebo pošlete na účet.......... Přepsáním částky budeme považovat celou událost za uzavřenou a žádné další závazky po Vás nebudou požadovány. V opačném případě mohou být peníze vymáhány právní cestou, což by stálo daleko více peněz a v nahrávaném potvrzovacím hovoru, který máme k dispozici, je Váš souhlas se zasláním balíčku, kde vysloveně opakujete částku, kterou na místě zaplatíte doručovateli a vysloveně souhlasíte s odesláním a s obchodními podmínkami a s tím že zásilku přeberete od kurýra, což se nestalo. Dle zákona je dle paragrafu § 1820 obchod uzavřený na dálku i po telefonu platný. V případě zájmu je možné balíček zaslat znovu na naše náklady poštou na dobírku 1990 Kč a v případě převzetí by byl požadavek výše a tento dopis stornován.

Asi před měsícem opravdu mamince někdo telefonoval a nabízel balíček pro zdraví chrupu za velmi výhodnou částku 1990 Kč. Byla upozorněna, že hovor je monitorován. Pak už následovalo vyptávání na pojišťovnu a vychvalování produktu a sdělení adresy na zaslání zboží v případě zájmu. Maminka paní sdělila, že ona i manžel mají chrup umělý a že je pro ně nabízené zboží bezpředmětné. Paní z callcentra reagovala, že by to mohl být pěkný dárek pro další členy rodiny. Maminka jí řekla, že se teda zeptá dcery a zavolá zpět. Druhý den paní volala zpět a sdělila jí, že balíček nechce (určitě lze ověřit, když jak tvrdí byl hovor monitorován). Tím to považovala za uzavřené. Nikdy u nás žádný kurýr se zbožím nebyl. Jak jsem si všimla nejedná se o první případ. Dle mého názoru jde o podvod, jak z lidí vylákat peníze. Mám podezření na klamavé obchodní praktiky a případ by mohla prošetřit České obchodní inspekce případně Policie ČR. Neví jak dlouho ještě budou naše zákony umožňovat takové jednání podobným "ŠMEJDŮM"


Požadované řešení

Žádám o okamžité zrušení povinnosti placení více nákladu vůči společnosti a také o vyřazení mých osobních údajů.
Děkuji Alena Michálková


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému