Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Můj osmdesátišestiletý otec, Zdeněk Pichl, obdržel dopis od společnosti Expres inkaso s.r.o., ve stejném znění, jako několik stěžujících si zde.
... Na základě Vašich souhlasných telefonických hovorů s callcentrem Vám byl zaslán kurýrní službou balíček pro zdraví chrupu. Balíček na dobírku jste však nepřevzal a tím vznikly callcentru zbytečné náklady na balné, logistiku, kurýra a telefonisty. Tyto náklady 490 Kč uhraďte přiloženou složenkou...
Otec si nepamatuje, že by ho někdo kontaktoval, že by mu nějaký balíček chtěl předat. Balíček pro zdraví chrupu nepotřebuje, protože má již dvacet let kompletní protézu. Zastupuji jej při vyřizování jeho osobních záležitostí, proto žádám o zrušení celé záležitosti a nevymáhání uvedených poplatků. Taktéž žádám o vyřazení z databáze společnosti Expres inkaso s.r.o. Bohužel jsem nenašla žádný telefonický kontakt na společnost, ani na pana Pavla Černého. Melicharová, dcera
Nevím nic o balíčku pro zdraví chrupu
Žádám o vyřazení mého otce z databáze společnosti, žádám o zrušení vymáhání nákladů za zbytečné náklady nedodaného zboží, žádám o zrušení objednávky zboží.
|
Tweet |