Společnost


Expres inkaso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#11278Vymáhání nákladů callcentra za nedodaný balíček údajně objednaný telefonickým hovorem

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2016, před 8 lety

Bronislava Melicharová

Znění stížnosti

Dobrý den. Můj osmdesátišestiletý otec, Zdeněk Pichl, obdržel dopis od společnosti Expres inkaso s.r.o., ve stejném znění, jako několik stěžujících si zde.
... Na základě Vašich souhlasných telefonických hovorů s callcentrem Vám byl zaslán kurýrní službou balíček pro zdraví chrupu. Balíček na dobírku jste však nepřevzal a tím vznikly callcentru zbytečné náklady na balné, logistiku, kurýra a telefonisty. Tyto náklady 490 Kč uhraďte přiloženou složenkou...
Otec si nepamatuje, že by ho někdo kontaktoval, že by mu nějaký balíček chtěl předat. Balíček pro zdraví chrupu nepotřebuje, protože má již dvacet let kompletní protézu. Zastupuji jej při vyřizování jeho osobních záležitostí, proto žádám o zrušení celé záležitosti a nevymáhání uvedených poplatků. Taktéž žádám o vyřazení z databáze společnosti Expres inkaso s.r.o. Bohužel jsem nenašla žádný telefonický kontakt na společnost, ani na pana Pavla Černého. Melicharová, dcera


Produkt

Nevím nic o balíčku pro zdraví chrupu


Požadované řešení

Žádám o vyřazení mého otce z databáze společnosti, žádám o zrušení vymáhání nákladů za zbytečné náklady nedodaného zboží, žádám o zrušení objednávky zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému