Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#11282Nedoručování balíků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2016, před 8 lety

Zdeněk Skovajsa

Znění stížnosti

Dne 24. června mi nebyl doručen balík - zásilka DR0217648599X. Přišla mi pouze SMS, že doručovací pokus nebyl úspěšný. Přitom, celý den jsem byl doma. Viděl jsem poštovní auto, to zastavilo před domem - doručovatel vůbec nevystoupil a po chvíli odjel. Opakované doručení nelze objednat, protože na telefon barrandovské pošty se nelze dovolat - neustále je slyšet přerušovaný tón, asi vypojili telefon. Situace se opakuje často.


Produkt

Zásilka DR0217648599X


Požadované řešení

Měl by se udělat pořádek na České poště. Za tento balík jsem zaplatil odesílateli 180 Kč a nechápu, proč bych se měl pro něj ve vedru trmácet na poštu. Řešením by bylo i odebrání licence České poště.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému