Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:635
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#11680Reklamace zařízení Apple Iphone 5s 16GB

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 hodin 52 minut

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2016, před 8 lety

Patrik Vojtěch

Znění stížnosti

Dobrý den,
před pár dny jsem dával reklamovat mobil s požadavkem na odstoupení od smlouvy. Zařízení vykazovalo stejnou vadu jako v předešlých dvou reklamacích a byla již čtvrtá v pořadí. Slečna u přepážky mi vysvětlila, že odstoupit nemůžu, jelikož předchozí tři reklamace nejsou shodné a tak jsem ji vysvětlil, že telefon má vadu a je dokonce i stejná jako ty dvě předchozí. Slečna mi na to řekla, že je stejně nutné zařízení odeslat na servis. Souhlasil jsem a podepsal protokol, který mi dala.
Za dva dny mi přišla SMS, že je zařízení opraveno. Na pobočce mi předávali zařízení a já oznámil, že jsem chtěl odstoupit od smlouvy. Pán mi řekl, že to není možné, že je nutné podat protokol na odstoupení od smlouvy. Vysvětloval jsem mu, že jsem podal žádost na odstoupení od smlouvy a bohužel nevím, jak u nich probíhá odstoupení a nemohu za to, že mi slečna předtím vysvětlila, že se zařízení musí stejně poslat a podepsal jsem protokol na reklamaci, když jsem zřejmě měl podepsat protokol na odstoupení. Stál jsem si za tím, že chci odstoupit od smlouvy. Pán se mi neustále snažil vysvětlovat, že to nelze, vysvětloval mi proč to nelze, ale písemně mi svá slova potvrdit nechtěl. Nakonec mi tedy sepsal protokol na odstoupení od smlouvy s odkazem na čtyři předchozí reklamační protokoly. Podepsal jsem a odešel.
Po čtyřech dnech mi přišlo zamítnutí a na pobočce mi sdělili, že telefon v dané chvíli nevykazoval žádné vady, a proto nelze odstoupit od smlouvy.

To se opravdu potřebuji řídit tím, že musím mít tři závady a na tu čtvrtou odesílat nějaký jejich formulář a modlit se, že mi to uznají? Mám u sebe čtyři protokoly s opravami zařízení, jeden protokol se zamítnutím odstoupení s odkazem na předchozí opravy. Mám tedy právo na odstoupení od smlouvy nebo skutečně v tuhle chvíli musí můj telefon vykazovat už tedy vadu č. 5 a pak až bych tedy mohl žádat od odstoupení?


Produkt

Apple Iphone 5s 16GB


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému