Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#11937Alza Premium

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2016, před 8 lety

Pavla Prochazkova

Znění stížnosti

V cervnu jsem si pri nakupu zridila zkusebni verzi za koruni na 30 dni. Po uplyniti teto doby mi Alza automaticky prodlouzila clenstvi a zacala strhavat penize z uctu. Dle obchodnich podminek me mela upozornit na automaticke prodlpuzeni, coz neudelala, zadny mail nedorazil. Stejne tak strhava penize z meho uctu bez upozorneni. Na stiznost reaguje, ze mail poslala, pritom to neni pravda. Jiz jste stejny problem resili. Prosim o pomoc. Krom prvniho nakupu, pri kterem jsem si sluzbu zridila, jsem ji nikdy nevyuzila a ani o ni nemam zajem. Dekuji. Pavla Prochazkova


Produkt

Alza premium


Požadované řešení

Vraceni penez, ktere mi strhli z karty a ukonceni clenstvi v Alza premium.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému