Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zavolal mi obchodní zástupce společnosti Helvetia Direct Marketing s.r.o. V telefonu mi opakovaně potvrdil, že v případě zájmu se bude jednat o jednorázovou zásilku a pouze v případě mého zájmu si můžu zboží později znovu objednat. Objednal,jsem tedy JEDNORÁZOVÉ zaslání na DOBÍRKU. Přišel mi dnes balíček na poštu bez dobírky s fakturou-složenkou na 79 kč uvnitř.
CLA Diet -20kapslí ...........328kč
sleva..........................-328kč
Poštovné a balné ..............79kč
Zaslal jsem dnes e-mail info.cz@helvetia-dm.com Žádost o zrušení pravidelného zasílání a žádost o zrušení svého souhlasu se všemi skutečnostmi uvedenými v nabídce, rovněž tak se zpracováním svých osobních údajů dle zákona o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb a dle zákona o některých službách informační společnosti č. 480/2004 Sb.
Nevím zda mám uhradit částku 79 Kč nebo tento balíček zaslat zpět bez uhrazení této částky.
CLA Diet
Zrušení pravidelného zasílání vašich produktů s platností od 22.8.2016.
Zrušení svého souhlasu se všemi skutečnostmi uvedenými v nabídce, rovněž tak se zpracováním svých osobních údajů dle zákona o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb a dle zákona o některých službách informační společnosti č. 480/2004 Sb.
|
Tweet |