Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:819
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12075NEDODANÉ ZBOŽÍ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2016, před 8 lety

Jiří Dvořák

Znění stížnosti

Dobrý den,
koukám,že i já jsem byl osloven hlasem v telefonu ve věci žiletek.Při rozhovoru jsem projevil zájem,při pokračování rozhovoru po sdělení,že budou pravidelně zasílat náhradní břity jsem zřetelně osobě na druhé straně sdělil,že celou záležitost okamžitě stornuji a hovor jsme ukončili.Dnes jsem dostal oznámení z pošty,že tam mám obyčejnou zásilku s dodejkou,odesilatel POSTSERVIS Č.Budějovice.
Vzhledem k tomu,že žádnou zásilku z Č.B. nečekám a rozhodně ne s dodejkou,mám podezření,že mi ty žiletky poslali a jsou na poště.Co se stane (pokud je to ono,do telefonu jsem nesdělil žádnou adresu) když zásilku nepřevezmu a ona se vrátí odesilateli zpět.Nevím,zda dotyčná firma posílá zásilky svým jménem nebo je schovaná za něco jako Postservis......Jak správně postupovat,vyzvednou a písemně vypovědět nebo nevyzvedávat,nepřevzít a tím se zásilka vrátí odesilateli.Děkuji za radu.


Produkt

Žiletky Matrix


Požadované řešení

Nepřebírat a po ukončení úložní doby se zásilka vrátí zpět??


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému