Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#12161Reklamace - odmítnutí vyměnit přístroj za nový

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.09.2016, před 8 lety

Jaroslav Ložek

Znění stížnosti

Dobrý den,
problém pro přehlednost popíšu body:
- 25.5.2016 nákup přítroje LG G4 dual sim
- 3.8.2016 Reklamace. Závada nereaguje na dotyk nebo naopak s telefon sám kliká na LCD, Špatná výdrž baterie. Způsob vyřízení reklamace: Výměna zboží
- 25.8.2016 Opraveno. Výměna cover assembly, testy v pořádku
- 26.8.2016 Návštěva pobočky CZC. Odmítl jsem telefon převzít, jelikož jsem požadoval vyřídit reklamaci výměnou přístroje.
> 26.8.2016 dopisování s reklamačním oddělením CZC, že požaduji podle Dle § 2161 odst. 2 a § 2169 odst. 1 občanského zákoníku výměnu přístroje za nový bezvadný kus.
Odpověď CZC:
dle servisu se jednalo o nepodstatnou vadu, kde byl vyměněn pouze kryt. Reklamce trvala dlouho, ale v termínu (do 30. dní od podání reklamace). Naše stanovisko je tímto konečné.
Pokud s tímto nesouhlasíte, případ můžete řešit mimosoudní cestou na dTestu či ADR (portál České Obchodní Inspekce).
Omlouvám se za komplikace a děkuji za pochopení.
S přáním hezkého dne
Lukáš Boček


Produkt

LG G4 (H818P)


Požadované řešení

Žádám o výměnu přístroje za nový bezvadný kus. Nerozumím argumentaci pana Bočka - zavedl pojem "Nepodstatná vada", ale § 2161 hovoří pouze o povaze vady nepřiměřené. Dle mého názoru je vada závažná, když telefon nelze ovládat, nebo se ovládá sám. To že servis, vymění pouze kryt neovlivním a tím spíše žádám výměnu přístroje, jelikož vada dle mého názoru není odstraněna. Navíc byl přístroj v opravě víc jak 20 dní, takže nelze hovořit o banální opravě (situaci, kdy lze vadu bez zbytečného odkladu odstranit). Jaký postup mám zvolit dále? Soudní znalec/ČOI? Děkuji.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému