Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#12622Neoprávněné vymáhání dlužné částky za nepřevzané zboží a další nedoručené

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2016, před 7 lety

Marie Drábková

Znění stížnosti

Dobrý den,
Prosím o radu jak vzniklou situaci řešit. Byla jsem kontaktována danou společností s nabídkou doplňku stravy na oči, zdarma.
Se zasláním vzorku zdarma jsem souhlasila. Ptala jsem se, zda opravdu nebudu nic platit. Kde mi operátorka společnosti sdělila, že ne, a že se poté, jak budu spokojená mohu rozhodnout jestli budu chtít další produkt. O žádném zasílání dalších pravidelných zásilek za nějakou částku nebyla řeč. Nevybavuji si jak to bylo s tvrzením poštovného, protože v tu chvíli jsem byla za volantem a řídila, nejde se plně soustředit, ale já měla za to, že zdarma znamená zdarma. Proto když mělo dojít k doručení zásilky s částkou 79,- Kč proti podpisu, tuto jsem nepřevzala. Nevlastním přístup k internetu ani emailovou adresu, sama si nikdy nic neobjednávám, proto považuji jejich sdělení všeobecných podmínek na dálku po telefonu za nedostatečně informované. Žádnou zásilku jsem od nich nikdy nepřevzala ani neobdržela, tudíž kupní smlouva nemohla být nikdy naplněna.
Následně volala operátorka společnosti, že se jim vrátil uvítací balíček a té jsem sdělila, že si od nich nepřeji zasílání jakýchkoliv produktů. Po čase jsem ve schránce objevila upomínku na dlužnou částku 179,- Kč, se sdělěním prošetřování u České pošty. Opět jsem volala do společnosti, kde jsem se dotazovala za co po mně chtějí zaplatit, kde operátorka tvrdila, že poslali další balíček. Opět jsem velmi důrazně sdělila, že si nepřeji nic zasílat. Sdělila mi, že mi zašlou čestné prohlášení.
Jak tedy postupovat? Když jsem již několikrát žádala, aby nic neposílali?
Prosila bych tuto společnost, aby ukončila jakékoliv neoprávněné pohledávky a zasílání dalšího nevyžádaného zboží. Rovněž požaduji výmaz osobních údajů pro marketingové účely u této společnosti a kontaktování mé osoby.
Děkuji.
Drábková Marie


Produkt

neoprávněné vymáhání pohledávky, další nevyžádané zasílání a nedodané zboží, upomínka


Požadované řešení

ukončení vymáhání neoprávněné pohledávky, anulování dluhu, žádné další zasílání nechtěného zboží, výmaz kontaktních údajů z evidence, písemné potvrzení o ukončení


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému