Počet nahlášených stížností: | 550 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 7 |
Dne 24.11.2016 jsme v podvečerních hodinách nakupovala v prodejně Brandýs n/L. Při placení kartou vznikl dle p. pokladní problém,tak tam platbu zadala znovu. Vzápětí se ukázala stejná hláška - tak p. pokladní zavolala nadřízenou, která TF dotazem zjistila, že platba řádně prošla na poprvé i na podruhé. Nadřízená p. pokladní poučila, že musí hned při první komplikaci volat a ne tam platbu zadávat podruhé. Mě ujistili, že následující den dostanu své peníze zpět na účet. Dnes je 30.11.2016 a peníze zpět nejsou. Napsala jsem 25.11.2016 na infolinku,kde mi odepsali, že e-mail přijali. V pondělí 28.11.2016 jsme napsala znovu na infolinku, že stále peníze nemám a že žádám o okamžité vrácení neoprávněně stržených peněz a kompenzaci za vzniklou situaci, kdy již od 24.11.2016 nemohu používat své zadržované peníze. Žádná odpověď nepřišla. Dne 29.11.2016 jsme volala na infolinku, kde slečna se jen omlouvala a když jsem chtěla TF nebo e-mail na kompetentní osobu, tak mi sdělila, že žádné kontakty na kolegy nemá. Vůbec nejsem spokojena s řešením problému, který vznikl na straně obchodníka a důrazně vás žádám o okamžité řešení vzniklé situace a sdělení jakým způsobem a kdy dojde k nápravě.
platba kartou
Okamžité navrácení chybně stržené částky a kompenzaci za vzniklou situaci, která nevznikla na mé straně.S dosavadním přístupem ze strany obchodníka ať v Brandýse nebo na infolince nejsem vůbec spokojená
|
Tweet |