Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1194
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#13652Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2016, před 7 lety

Jana Polášková

Znění stížnosti

Dobrý den, moc prosím o pomoc při reklamaci poškozeného kufru u společnosti PPL. Nechala jsem si touto společností poslat kufr z Františkových lázní do Liberce, kufr byl poškozen, protokol o reklamaci byl sepsán a to jen na jedno kolečko kufru, které upadlo přepravou. Když jsem obdržela kufr osobně, vypadlo i druhé kolečko, takže kufr je nepoužitelný. Poslala jsem jim fotodokumentaci o poškozeném kufru. Se společností PPL se nemohu dohodnout a proplacení škody, požadují po mě doklad o koupi kufru, který nemám, kufr je už starší. Bez dokladu mi škodu neproplatí, jsem v začarovaném kruhu, už nevím, jak dál. Moc prosím o pomoc.

Jana Polášková
LBC


Požadované řešení

Chci proplatit škodu ve výši ceny kufru, kufr je neopravitelný, abych si mohla pořídit kufr nový, jednalo se o největší kufr.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému