Počet nahlášených stížností: | 1194 |
Z toho za letošní rok: | 12 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, moc prosím o pomoc při reklamaci poškozeného kufru u společnosti PPL. Nechala jsem si touto společností poslat kufr z Františkových lázní do Liberce, kufr byl poškozen, protokol o reklamaci byl sepsán a to jen na jedno kolečko kufru, které upadlo přepravou. Když jsem obdržela kufr osobně, vypadlo i druhé kolečko, takže kufr je nepoužitelný. Poslala jsem jim fotodokumentaci o poškozeném kufru. Se společností PPL se nemohu dohodnout a proplacení škody, požadují po mě doklad o koupi kufru, který nemám, kufr je už starší. Bez dokladu mi škodu neproplatí, jsem v začarovaném kruhu, už nevím, jak dál. Moc prosím o pomoc.
Jana Polášková
LBC
Chci proplatit škodu ve výši ceny kufru, kufr je neopravitelný, abych si mohla pořídit kufr nový, jednalo se o největší kufr.
|
Tweet |