Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13655Nedodané zboží,neexistující zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2016, před 7 lety

Helena Pospíšilová

Znění stížnosti

2.12.2016 společnost IN Time, převzala do přepravy zásilku od int. obchodu Mall, což mi In Time oznámila sms zprávou.Dnes je 9.12. a zásilka není doručená, na internetových stránkách In Time - sledování zásilky mi to oznamuje,že zásilka s mým číslem není evidována, na call centrum In Time je čekací doba na spojení s operátorem delší jak 30 min.Chat na jejich stránkách nefunguje.Na E-mail odeslaný 7.12.2016 dosud nikdo neodpověděl.
Snažila jsem se najít telefonní číslo na depo In Time v mém městě,že bych si svou zásilku vyzvedla tam,ale to nikde nelze najít, na uvedené adrese jsem žádné depo nenašla.
Kontaktovala jsem společnost Mall, ti zásilku údajně urgovali, ale bohužel nic se neděje.Štále na svou zásilku čekám.


Produkt

přepravní služba


Požadované řešení

Doručení zásilky do 12.12.2016, je to dárek k narozeninám.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému