Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
Jsem 12 let zákazníkem O2. Vzhledem k tomu, že jsou jejich služby předražené oproti ostatním operátorům, požádala jsem 4.11. 2016 o zrušení smlouvy s O2. Operátorka mě přemlouvala abych smlouvu nerušila, že mi nabídnou lepší tarif a vánoční nabídku 2 měsíce neomezeného volání do všech sítí a 60 sms zdarma. Tarif měl být nejvíce 300 Kč /T mobile mi nabídl tarif 174 Kč/. Službu jsem využívala minimálně - asi 6 hovorů za uvedené období a pár sms. Jaké bylo moje překvapení, když fa /už za uvedené období a služby/ byla ještě vyšší než obvykle a to 456,84 Kč /žádné služby navíc jsem si neobjednala/. Napsala jsem reklamaci na adresu uvedenou na stránkách O2. Překvapení!!! Místo vysvětlení mi přišla stejná fa, jako před- tím bez jediného slova vysvětlení. Moje pokusy o telefonické vyříze-
ní celé záležitosti byly bezúspěšné - jen odkazovač na "výhodné! na-
bídky. O2 u mě ztratil kredit a jeho praktiky se nápadně podobají
tomu, co často vídáme v televizi. Milada Beneková
nabídnuté tarify a ceny neodpovídají skutečnosti - klamání zákazníka
zrušení mojí smlouvy u O2,změna posledního vyúčtování na 300 Kč
|
Tweet |