Společnost


Fidemia Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#13895Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2016, před 7 lety

Martin Poslušný

Znění stížnosti

Dne 07.12.2016 (15:59:45) jsem na webu allhere.cz provedl objednávku č. 15592416 ve výši 1504 Kč včetně dopravného (Balík do ruky 69 Kč)
----
Dne 08.12.2016, 20:07:30 mi přišlo potvrzení platby s tím, že bude zboží odesláno do 24 hodin. A o odeslání mě prý budou kontaktovat.
----
Dne 13.12.2016, 9:47:58 jsem podal dotaz o aktuálním stavu mé objednávky. Požadoval jsem uvedení dopravce a č. balíku
----
Dne 14.12.2016, 11:50:18 jsem svůj dotaz urgoval
----
Dne 14.12.2016, 19:18:11 jsem dostal email: velice se omlouváme za zdržení při dodání zboží. Bohužel před vánoci nestíháme. Vaše zásilka vám dorazí v průběhu pátku či pondělí.
----
Dne 19.12.2016, 20:59:12 zboží stále nedorazilo, tak jsem požádal o storno objednávky a vrácení peněz
----
Dne 19.12.2016, 21:27:13 jsem dostal email: omlouváme se za zdržení, balíček byl dnes kolem 12.17 odeslán.
----
Dne 19.12.2016, 22:00:27 jsem opakovaně požadoval uvedení dopravce a č. balíku, že jinak stále trvám na stornu objednávky a na vrácení peněz


Požadované řešení

Požaduji vrácení platby ve výši 1504,- Kč


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému