Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 07.12.2016 (15:59:45) jsem na webu allhere.cz provedl objednávku č. 15592416 ve výši 1504 Kč včetně dopravného (Balík do ruky 69 Kč)
----
Dne 08.12.2016, 20:07:30 mi přišlo potvrzení platby s tím, že bude zboží odesláno do 24 hodin. A o odeslání mě prý budou kontaktovat.
----
Dne 13.12.2016, 9:47:58 jsem podal dotaz o aktuálním stavu mé objednávky. Požadoval jsem uvedení dopravce a č. balíku
----
Dne 14.12.2016, 11:50:18 jsem svůj dotaz urgoval
----
Dne 14.12.2016, 19:18:11 jsem dostal email: velice se omlouváme za zdržení při dodání zboží. Bohužel před vánoci nestíháme. Vaše zásilka vám dorazí v průběhu pátku či pondělí.
----
Dne 19.12.2016, 20:59:12 zboží stále nedorazilo, tak jsem požádal o storno objednávky a vrácení peněz
----
Dne 19.12.2016, 21:27:13 jsem dostal email: omlouváme se za zdržení, balíček byl dnes kolem 12.17 odeslán.
----
Dne 19.12.2016, 22:00:27 jsem opakovaně požadoval uvedení dopravce a č. balíku, že jinak stále trvám na stornu objednávky a na vrácení peněz
Požaduji vrácení platby ve výši 1504,- Kč
|
Tweet |