Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, v červenci jsem objednal u společnosti Servatech s.r.o. mobilní telefon. Telefon fungoval cca. 10 dní a pak úplně "umřel". Odeslal jsem jej k první reklamaci. Telefon byl opraven, ale od té doby nefungoval jak má a problémy se objevovaly čím dál časteji - proto jsem odeslal k reklamaci podruhé. Po pár dnech od přijetí reklamace mi přišla SMS že reklamace byla zamítnuta, že po přehrání firmware se závada neprojevila a že mi bude účtován servisní poplatek a poštovné, což mi přišlo dost nesmyslné a když jsem požádal společnost o vysvětlení, tak mi bylo velmi stroze řečeno že to takhle dělá většina a že mi telefon zasílají na dobírku. Zásilku skutečně odeslali dobírkou (aniž bych je o to požádal) v hodnotě 345 Kč. Rád bych věděl zda má eshop právo účtovat takový poplatek v tomto případě? Navíc se telefon i po této zamítnuté reklamaci i nadále zasekává a zlobí jako před odesláním k reklamaci. Za prvních cca 10dní, než byl odeslán na první reklamaci fungoval bez problémů.
Telefon BV2000 CZ 5" 4G LTE
Vzhledem k tomu že s prodejcem se nedá jednat (arogantní komunikace), zamítají reklamace, účtují si za to poplatky, přesto že vrátí stejně chybný produkt. Tak jediné řešení je vrácení peněz, včetně nákladů spojených s reklamací.
|
Tweet |