Společnost


Jadako s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#14063Nedodání zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2017, před 7 lety

Martina Lajerová

Znění stížnosti

Uplynul téměř měsíc od doby, kdy jsem objednala a převodem zaplatila za zboží. Jednalo se o loknovací kulmu. Obdržela jsem potvrzení objednávky a následně i potvrzení o přijaté platbě (6.12.) a informaci, že se objednávka zpracovává.
Na můj dotaz 12.12., jak to s objednávkou vypadá, jsem dostala odpověď, že se "bude expedovat tento týden"
19.12. jsem se opět dotazovala na dané zboží a bylo mi 20.12. sděleno následující: Dobrý den, pro velký zájem bylo zboží rychle vyprodáno, čekáme na další naskladnění, které bude probíhat ve čtvrtek, děkujeme za pochopení.

V "Často kladených otázkách" se píše: "Dodací lhůta je obvykle do 3 - 7 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že zboží z naší nabídky není skladem, bude zřetelně označeno pojmem „není skladem“, resp. „vyprodáno“, „nedostupné“ – takové zboží nelze vložit do košíku a objednat." To je však v rozporu s odpovědí e-shopu.

Na poslední dotaz z 29.12. jsem již nedostala žádnou odpověď.


Produkt

Loknovací kulma na vlasy model 009


Požadované řešení

Velice bych uvítala vyjádření společnosti, vrácení peněz či zaslání objednaného zboží bez zbytečných výmluv a vytáček.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému