Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Uplynul téměř měsíc od doby, kdy jsem objednala a převodem zaplatila za zboží. Jednalo se o loknovací kulmu. Obdržela jsem potvrzení objednávky a následně i potvrzení o přijaté platbě (6.12.) a informaci, že se objednávka zpracovává.
Na můj dotaz 12.12., jak to s objednávkou vypadá, jsem dostala odpověď, že se "bude expedovat tento týden"
19.12. jsem se opět dotazovala na dané zboží a bylo mi 20.12. sděleno následující: Dobrý den, pro velký zájem bylo zboží rychle vyprodáno, čekáme na další naskladnění, které bude probíhat ve čtvrtek, děkujeme za pochopení.
V "Často kladených otázkách" se píše: "Dodací lhůta je obvykle do 3 - 7 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že zboží z naší nabídky není skladem, bude zřetelně označeno pojmem „není skladem“, resp. „vyprodáno“, „nedostupné“ – takové zboží nelze vložit do košíku a objednat." To je však v rozporu s odpovědí e-shopu.
Na poslední dotaz z 29.12. jsem již nedostala žádnou odpověď.
Loknovací kulma na vlasy model 009
Velice bych uvítala vyjádření společnosti, vrácení peněz či zaslání objednaného zboží bez zbytečných výmluv a vytáček.
|
Tweet |