Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den před Vánocemi mi volala tahle firma a vnucovali svoje přípravky (prostě něco na zdraví) vím nechala jsem se ukecat a po Vánocích mi poslali uvítací balíček. Který jsem samozřejmě nevyzvedla a tak jsem jej nechala na poště s tím ze oni po uplynuté lhůtě pošlou zpět odesilateli. Ihned jsem psala e-mail teto firmě a zadala je ať me vymazou ze své databaze (me jméno a adresu) a ze nechci nic už nikdy posilat, vzápětí mi bylo sděleno ať pošlu své zákaznické číslo anebo své telefonní číslo. Poslala jsem své telefonní číslo na který mi prvně volali, poté mi v e-mailu bylo sděleno ze me tedy vymazali a zrušili veškeré posíláni cokoliv mě na adresu. A dne 13.1. mi zase přišel papír na kterém bylo ze mám NEDOPLATEK 79Kč za uvítací balíček který jsem samozřejmě neměla a ani nemám a ze mám zaplatit do 18.1. jinak mi částku zase navýší. Dnes jsem tedy částku zaplatila a poslala ještě k tomu znovu písemně na jejich adresu prohlášení s mým podpisem ze NECHCI NIC POSÍLAT.
Teď mám strach aby ne zase něco nepřišlo anebo něco zase neposílali. Jak mám ještě jim říct aby me už nechali být a durazne si nepreji od nich cokoliv posilat. A už vůbec ne nic platit.
Myslíte ze to takhle stačí?
Dekuji Jirková
Zrušení všeho od teto firmy
V řešení
|
Tweet |