Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#2019Neoprávněně účtovaná smluvní pokuta

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2014, před 10 lety

Jiří Javůrek

Znění stížnosti

Dne 18. 11. 2013 byla sepsána prodejcem s kódem 00001.00007000118 smlouva č. 1-36397881866 na tarif FREE O2 se slevou uvedenou v odst. 7 jako zvláštní podmínka na minimální plnění 149 Kč. Ve vyúčtování č. 1233126356 však byla účtována vedle plateb za uskutečněné hovory plná taxa tarifu FREE O2. Z tohoto důvodu jsem uvedenou smlouvu z důvodu porušení smlouvy ze strany O2 na pobočce zrušil. Tuto skutečnost jsem uvedl v reklamačním dopise odeslaném dne 21. 1. 2014. Přesto jsem od O2 obdržel fakturu č. 4143187940 na smluvní pokutu 5750 Kč za porušení smlouvy z mé strany! Zarážející je jednání pracovníka na pobočce, který mne ubezpečil, že v tomto případě zrušení smlouvy je bez dalších závazků a situace, že přes četné urgence i na zákaznické lince jsem neobdržel elektronickou cestou smlouvu o zrušení tarifu.


Produkt

Neplnění smlouvy na slevu tarifu FREE O2 pro telefon č. 737272560 ze strany Telefonica.


Požadované řešení

Storno faktury č. 4143187940, omluva


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému