Společnost


Best Fashion+

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#2221Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2014, před 10 lety

Věra Miškovská

Znění stížnosti

Dobrý den,
dcera reagovala na nabídku Best Fashion+ na facebooku (FB). V písemné komunikaci na FB ji byla potvrzena ojednávka zimní bundy.
Bohužel zaplatila předem 1 100 Kč 17.12.2013 na č.účtu 2327033073/0800.Po urgencích byla ujišťována o dodávce. 31.1.2014 jsem přes FB kontaktovala firmu sama(jméno majitele, adresa, IČ není uvedena),žádala jsem informace na mail. Byla jsem oslovena na FB,abych upřesnila popis bundy a dle obrázku potvrdila o jakou konkrétně zimní bundu se jedná. To jsem učinila.Po týdnu jsem napsala, že odstupuji od smlouvy díky neplnění smluvních podmínek (dodání zboží do 15-30 pracovních dnů) a žádám zaslání částky 1 100 Kč na č. účtu xxx. Dosud žádná odezva.
Stránky této společnosti byly jednou zrušeny, stížnosti zákaznic jsou pravidelně mazány


Produkt

Nedodané zboží


Požadované řešení

Vrátit 1 100 Kč


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému