Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Věrnostní program České spořitelny - Bonus program - byl platný do 31.3.2014. Od 1.4.2014 změnil svůj název na iBod, a také svá pravidla. Do 31.3.2014 si mohli všichni zákazníci ČS objednat odměny z katalogu Bonus programu za nasbírané body.
I my jsme si chtěli objednat odměnu za všechny nasbírané body, protože o nový věrnostní program, který je zjevně nevýhodný, nemáme zájem. Elektronickou cestou jsme si s předstihem převedli body ze dvou kont na jedno (dle podmínek programu) a čekali, až se bodový zůstatek aktivuje, abychom mohli učinit svou objednávku. Bohužel jsme museli čekat až do posledního dne platnosti programu, do 31.3.2014. Večer, když jsme otevřeli stránky programu, jsme ale zjistili, že stránky již nejsou aktivní a technicky nebylo možné učinit objednávku ani po několikahodinovém čekání.
Vzhledem k pokročilé večerní době (23,00) jsme nezkoušeli volat na zákaznickou linku, ale napsali přímo elektronickou žádost s objednávkou, abychom o body nepřišli. ČS se však k naší žádosti nevyjádřila a až po naší urgenci nám zaslali zamítavý e-mail, že odměny z Bonus programu již čerpat nemůžeme, že chybou bylo, že jsme nevolali Zákaznickou linku (ve 23,00?) a nabídli nám aktivaci nového věrnostního programu iBod, ve kterém však po převedení nasbíraných bodů Bonus programu, dojde k přepočtu bodů s třetinovou hodnotou a získaná odměna již není zdaleka tak výhodná, jako v předchozím programu.
O program iBod nemáme zájem a chceme si za nasbírané body objednat odměnu dle podmínek Bonus programu. Učinili jsme vše potřebné, co banka podmiňovala. Existuje nějaké řešení vzniklé situace?
Bonus program České spořitelny - číslo účtu je číslem embosované karty uživatele
Vyčerpání nasbíraných bodů v Bonus programu dle pravidel platných k 31.3.2014
|
Tweet |