Počet nahlášených stížností: | 73 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,koupili jsme vnučce 25.10.2013 v Elektro Planeu v Šenově u Nového Jičína na vánoce tablet Element 7V3 6.1 2014 jsme dali tablet na první reklamaci,nedal se nabíjet.Oprava byla provedena.20.3.2014 jsme dávali tablet podruhé na reklamaci,zasekl se vstup USB,oprava byla provedena výměnou konektoru.22.5.2014 jsme dávali tablet na 3 reklamaci,nenajel operační systém,nelze se dostat do servisního menu,opraveno přeprogramováním paměti.1.7.2014 další reklamace,při pokusu připojení na WIFI se celý vypne,nejde přepnout do češtiny.Žádali jsme vrácení peněz.14.7.2014 jsme jeli do prodejny kvůli vyřízené reklamaci.Opravář napsal,testováno-závada se neprojevila.Nesouhlasila jsem s tím,tak v prodejně mi tablet vyzkoušeli a zjistili,že po vrácení ze servisu se stále nepřipojí přes WIFI,provedli tovární nastavení ani to nepomohlo,takže ho hned posílali pro mě na 5 reklamaci s tím,že chci peníze zpět.Pro ně to je 4 reklamace,protože servis 4 reklamaci neuznal i když hned z prodejny šel tablet znovu na reklamaci.Tímto bych se Vás chtěla zeptat zda mám nárok na vrácení peněz.Děkuji Jitka Bartošková
Tablet Element 7 V3 SENCOR 45007307
Vrácení peněz
|
Tweet |