Společnost


1. HP SERVIS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3848Problém s reklamací opravy pračky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2014, před 10 lety

Ivo Žák

Znění stížnosti

Dobrý den,

v Olomoucké pobočce společnosti 1HP servis s.r.o. jsem si objednal pozáruční opravu pračky Samsung. Pračka byla hlučná, pravděpodobně bylo špatné ložisko.
Následně hned po prvním praní pračka "skákala" a byla stále hlučná (jiný zvuk). Po reklamaci přijel technik, po rozebrání pračky zjistil, že je "něco" špatně uchycené a pračku (rozebranou) odvezl na firmu. Po dvou týdnech, když se nám nikdo neozval jsem volal na pobočku a cca po 3 týdnech nám technik pračku opět dovezl jako opravenou. Pračka opět nebyla v pořádku, byl zatuhlý buben, pračka neustále hlásila přetížený buben (i když prádla bylo minimum), navíc se objevila další chyba a sice, že pračka se zhruba při 20min. zbývajících do konce zacyklí a neustále si přidává minuty do konce a prakticky nikdy neukončí praní (nutno vypnout ručně). Po opětovné reklamaci jsem pračku přivezl na pobočku... po cca dvou týdnech, kdy se opět nikdo neozval jsem začal pračku urgovat a opět cca po 3 týdnech nám technik pračku přivezl jako opravenou. Bohužel pračka je stále nefunkční, buben již není přidřený, ale problém s zacyklením přetrvává, navíc se přidal další problém, kdy po vyprání zůstává v šuplíku celá dávka aviváže.
Po oznámení tohoto problému a žádosti o vrácení peněz zaplacených za opravu mi bylo sděleno, že se závada netýká původně reklamovaného problému. Další argument je, že musím čekat na technika, až se vrátí z dovolené.
Celková komunikace společnosti je velice špatná, vždy slíbíli, že mi někdo zavolá, ale vždy jsem se musel ozvat sám.
Navíc i cena opravy, která byla původně stanovena na 2000,- kč se při přivezení opravené pračky vyšplhala na více než 3000,- kč (správně by mělo být takovéto navýšení dopředu skonzultováno).
Obávám se, že peníze za takovouto "opravu" již neuvidím. Existuje nějaké řešení tohoto problému?
Děkuji
I. Žák


Produkt

Pozáruční servis pračky SAMSUNG


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému