Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#4693Nevyřízení reklamace do 30 dnů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2014, před 9 lety

František Skuhra

Znění stížnosti

Před měsícem, přesně 15. září jsem si domluvil reklamaci na Tablet Lenovo IdeaTab přímo se servisem Lenovo, poněvadž bylo jejich oddělení uvedeno u produktu (sami píšete, že tento proces je výhodnější), tak jsem toho využil. Lenovo garantuje, že přímo přes ně je to daleko rychlejší, ale přesto mi bylo řečeno, že maximálně to bude opraveno do 15 prac. dnů. Samozřejmě se tak nestalo, ani jsem nebyl informován o vyřízení opravy, či výměny, což jsem se měl také dozvědět. Reklamace tedy nebyla vyřízena do smluvně stanoveného termínu.


Produkt

Lenovo IdeaTab Mixx 10,1 2


Požadované řešení

Rád bych tedy chtěl zažádat o vyřízení s Lenovem a následné vracení peněz, poněvadž během této dlouhé doby jsem si musel koupit tablet jiný, jelikož je to můj každodenní pracovní nástroj. Samozřejmě opět jsem i nový tablet kupoval u Vás. Takže doufám, že vše nějak vyřešíte.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému