Počet nahlášených stížností: | 654 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 0 |
Před měsícem, přesně 15. září jsem si domluvil reklamaci na Tablet Lenovo IdeaTab přímo se servisem Lenovo, poněvadž bylo jejich oddělení uvedeno u produktu (sami píšete, že tento proces je výhodnější), tak jsem toho využil. Lenovo garantuje, že přímo přes ně je to daleko rychlejší, ale přesto mi bylo řečeno, že maximálně to bude opraveno do 15 prac. dnů. Samozřejmě se tak nestalo, ani jsem nebyl informován o vyřízení opravy, či výměny, což jsem se měl také dozvědět. Reklamace tedy nebyla vyřízena do smluvně stanoveného termínu.
Lenovo IdeaTab Mixx 10,1 2
Rád bych tedy chtěl zažádat o vyřízení s Lenovem a následné vracení peněz, poněvadž během této dlouhé doby jsem si musel koupit tablet jiný, jelikož je to můj každodenní pracovní nástroj. Samozřejmě opět jsem i nový tablet kupoval u Vás. Takže doufám, že vše nějak vyřešíte.
|
Tweet |