Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 22.9.2014 jsem od zmíněného podnikatele obdržel formou Kup teď na aukčním serveru www.aukro.cz fritézu DELTA v hodnotě 1858 Kč, bohužel bez přívodního kabelu 220V. Zde je zmíněný podnikatel registrován. Po tomto zjištění jsem mu ihned poslal mailovou zprávu, že tento kabel chybí a fritézu tudíž nelze používat. Dne 25.9.2014 jsem od něho obdržel zprávu, že mi tento kabel odešle, ale dosud jsem žádný neobdržel. Proto jsem mu dne 7.10.2014 zaslal doporučený dopis s výzvou k zaslání chybějící části fritézy,protože mi zaslal věc v rozporu s kupní smlouvou, tedy věc, kterou nelze do dnešního dne ani vyzkoušet, ani používat. Požadoval jsem tedy slevu z kupní ceny ve výši 194 Kč podle § 2106, písm. c), s odkazem na odst. 2. Zároveň jsem podnikající osobu požádal o zaslání českého návodu k obsluze zařízení a rovněž jsem ho upozornil na znění jeho obchodních podmínek, uveřejněných na portále aukro, týkající se započetí doby záruky (uvedeno, že se záruka počítá od doby vystavení dokladu). Obchodník do dnešního dne nijak nereagoval.
Jedná se o multifunkční fritézu DELTA, německé výroby. Nezaslaný kabel je velmi podobný kabelu k počítači, ale má specifickou zásuvku.
Zmíněný obchodník by mi měl buď zaslat originální kabel, český návod k obsluze, nebo zaslat požadovanou slevu z hodnoty věci na můj účet. Mám přislíbeno v opravně spotřebičů, že mi kabel vyrobí. Rovněž by měl odstranit mylné infomrace pro zákazníky z Obchodních podmínek.
|
Tweet |