Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:69
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#4895Odmítnutí kopie účtenky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

29 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2014, před rokem

Marian Korčák

Znění stížnosti

Dobrý den,
reklamovali jsme s manželkou vadu na botě naší dcery. Koupi bot jsme prokázali kopií účtenky. Pracovnice obchodu v OC Chodov odmítla kopii účtenky akceptovat jako doklad prokazující, že boty byly zakoupeny u nich v prodejně. Kopii jsme použili proto, že originály všech účtenek skenujeme, abychom se (po předchozích zkušenostech) vyhnuli vyblednutí účtenky až do úplné nečitelnosti. Pracovnice obchodu se zaštiťoval tvrzením, že se jedná o interní nařízení společnosti a ze svého stanoviska neustoupila, ani když jsme poukázali na fakt, že toto nařízení je v rozporu se zákony ČR.


Produkt

černé tenisky z umělé kůže s reflexním pruhem a suchými zipy, značka Victory


Požadované řešení

Požadujeme vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2014 11:10, před rokem

Při uplatňování reklamace stačí prokázat, že věc byla u prodejce zakoupena. Není potřeba mít originál kupního dokladu. Prodejce není oprávněn jakkoli omezovat právo spotřebitele věc reklamovat. Takovéto požadavky např. v reklamačním řádu nebo smluvních podmínkách jsou neplatné.

Reakce společnosti

Publikováno
13.11.2014 17:46, před rokem

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět. Každou zpětnou vazbou se zabýváme, kontaktuje nás, proto, prosím, s danou záležitostí přímo na naší e-mailové adrese service-cz@deichmann.com.

s přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým


Marian Korčák

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.11.2014 19:58, před rokem

Kontaktoval jsem obchodníka na adrese uvedené v jeho vyjádření. Kopii účtenky jsem připojil. Čekám na odpověď.


Marian Korčák

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.12.2014 13:13, před rokem

Hodnocení:

Komentář: Referentka oddělení koordinace prodeje ČR & SR společnosti Deichmann mi po opakovaném naléhání potvrdila, že "koupi lze doložit rovněž kopií originálního dokladu a to na jakékoliv prodejně Deichmann v České republice".

Opakovaná reklamace byla přijata, uznána; byly nám vráceny peníze.