Počet nahlášených stížností: | 654 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.11. 2014 jsem zakoupila monitor PC, který po rozbalení vykazoval závadu z výroby. Nešel zasunout stojánek do monitoru. Toto zboží jsem 1. 12. 2014 odnesla na pobočku v Č.Budějovicích a žádala výměnu za nový kus.( Záznam o vrácení zboží ve 14 denní lhůtě FRC2014020087)Po opakované urgenci mi přišel na email 10.12. 2014 opravný daňový doklad číslo 1614045398, kde jsem měla vyplnit č.účtu ,na který mi měla být odeslána zaplacená částka. Telefonicky jsem se snažila ve firmě domluvit, že žádám stejný, ale funkční výrobek. Dočkala jsem se však pouze emailové odpovědi, že ten byl již zdražen a mám ho tedy zakoupit o 600 Kč dražší nebo nakupovat u konkurence. Poté jsem odnesla 12. 12. 2014 dobropis na pobočku CZC.cz. Bohužel mi zapoměli poradit, za jaké peníze mám nakupovat, jelikož jsem do dnešního dne( 20. 12.) na účet nedostala zpět ani korunu!
Monitor Samsung LS 24 D300HS
Neprodlené vrácení peněz a alespoň minimální omluva
|
Tweet |