Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#5356Problém s reklamací

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2014, před 9 lety

Radim Ovčačík

Znění stížnosti

Již po 5té reklamuji zboží 3x bylo zboží "opraveno" ale závada přetrvávala proto jsem tedy po 4té reklamaci žádal vrácení peněz v ten moment mi bylo vráceno zboží s tím že se závada neprojevila, ale závada stále přetrvávala. Proto jsem tedy zboží reklamoval po 5té. Po uplynutí 30ti denní reklamační lhůty jsem tedy zkontaktoval infolinku a tam mi bylo řečeno že mi zboží opravili, proto jsem jim je důrazně upozornil že v zboží jsem přikládal všechny předešlé reklamační listy a dopis ve kterém žádám vrácení peněz. Po někokolika desítkách minut se nám s operátorkou podařilo sehnat technika, který zboží stáhnul z odeslání a uznal nárok na vrácení pěněz za zboží s tím že mi na můj email zasílá doklad + dobropis. Do dalšího dne nic nedošlo proto jsem volal na infolinku kde sem musel projít znovu kolotočem dohledání mé reklamace a tam mi bylo řečeno že nárok na reklamaci mám a hned obratem mi zasílají již uvedené doklady. 3tí den jsem stále neobdržel nic a proto jsem volal po 3tí dnes 22.12.2014. Tam mi bylo řečeno že mi nijak nemůžou pomoct. Rád bych už měl tenhle probém za sebou a chtěl bych aby se to vše vyřídilo. Děkuji


Produkt

Kód:114364 Part number: GV-N660OC-2GD Název produktu: VGA nV GIGABYTE GTX660, 2GB DDR5, PCI-E sériové číslo:SN132941031806


Požadované řešení

Zaslání požadovaných dokumentů, daňový doklad, dobropis, vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému