Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#8714Objednávka č. 156366862 - Problém s vyzvednutím objednaného a zaplaceného zboží v Alza Holešovice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2015, před 8 lety

Michal Táborský

Znění stížnosti

Vážení,

dne 6. 12. 2016 jsem si objednal a zaplatil zboží dle výše uvedeného č. objednávky. Přišlo mi potvrzení o zaplacení a o připravenosti zboží k vyzvednutí (a to jak je Vaším standardem via SMS a e-mail), a to až do 14. 12. 2015.
Včera mi volal nějaký Váš zaměstnanec cca v 3pm s tím, že lhůta pro vyzvednutí vyprší včerejšího dne. Nemohl jsem se telefonátu dostatečně pozorně věnovat, protože mě zastihl uprostřed pracovního jednání, nicméně jsem namítl, že v potvrzení e-mailem mám termín pro vyzvednutí až do 14. 12. 2015, nicméně abych předešel jakýmkoli problémům, sdělil jsem Vašemu zaměstnanci, ať mi prodlouží termín pro vyzvednutí až do konce příštího týdne.
Dnes jsem v cca 17.15 si přišel vyzvednout objednané a zaplacené zboží do Vaší provozovny v Holešovicích. Automat pro výdejní lístek mi však sdělil, že zboží není v místě vydání.
Po reklamaci mi s cca 30 min. zpožděním bylo zboží nakonec vydáno, jelikož bylo skladem.
Následně jsem zjistil, že mi dnes od Vás přišel e-mail s informací o vyřízení objednávky, v němž mi sdělujete, že zboží budete expedovat na výdejní místo zítra.

Moje stížnost:
1. Protiřečící si e-mailová komunikace Vaší společnosti (e-mail 6. 12. 2015 potvrzuje zboží k vyzvednutí, e-mail z 11. 11. 2015 informuje, že zboží bude k vyzvednutí až 12. 12. 2015
2. Informace pracovníka Vaší zákaznické linky o nejzazším termínu pro vyzvednutí zásilky si protiřečí s původním potvrzeným termínem z e-mailu po potvrzení platby za objednané zboží.
3. Dodatečná e-mailová komunikace od Vaší společnosti (viz e-mail z 12. 12. 2015), která mění podmínky pro vyzvednutí, a to bez jakéhokoli vysvětlení.
4. Navíc mi od Vaší společnosti chodí takový spam, že v zásadě veškeré Vaše e-mailové zprávy ignoruji. V rámci tohoto ignorování jsem vůbec nezaznamenal, že mi došel od Vás e-mail, který se vztahoval k mé minulé zaplacené objednávce, a to tím způsobem, že zásadně měnil dostupnost zboží na výdejním místě až 12. 12. 2015.
5. Nutnost strávit cca 35 min navíc ve Vašem výdejním místě.

Naložte s výše uvedeným, jak umíte. V každém případě si velice dobře rozmyslím, jestli ještě někdy v budoucnu využiju Vašich služeb.

S pozdravem

MT


Požadované řešení

Větší flexibilita na straně Vašich zaměstnanců zajistit pro zákazníka s obdobným problémem tzv. prioritní "fast-track" pro okamžitou nápravu (v tomto případě okamžité vyřešení). Ve výdejním místě neumíte řešit mimořádné eskalace.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému