Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#9126Zamítnutí výpovědi

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2016, před 8 lety

Kateřina Vávrová

Znění stížnosti

Po téměř měsíci řešení reklamace u vodafone, kdy mi účtovali data v USA, které jsem nechtěla jsem se rozhodla od společnosti po více jak 10 letech odejít. To byl konec listopadu...

Byl mi sdělen na lince postup (2mi pracovníky), mailem poslán formulář na výpověď, ten jsem vyplnila dle instrukcí, podepsala a poslala doporučeně do Prahy. Přišlo mi potvrzení výpovědi, volali mi z oddělení, aby mě přesvědčili o setrvání u operátora, já trvala na výpovědi a domluvili jsme se tedy na přijetí výpovědi.

Přišla mi sms s číslem převodu k jinému operátorovi, výpověď nastavena k 5.1.2016 a po měsíci a půl, v den, kdy měla být smlouva ukončena, mi přišla sms, že smlouvu nemohli zpracovat, půl hodiny jsem řešila na lince, co se stalo a prý měla být výpověď podána na čistém papíře a vypsána a ne na formuláři, ale oddělení výpovědí nedává zdůvodnění a nelze se na něj odvolat ani dovolat. Takže mi bylo sděleno, že mám znovu podat výpověď, i když jsem ji řešila s 3mi různými (počítám i pracovníka, který výpověď přijal a na jejímž základě mi volal).

Pokládám to za naprosto nekorektní jednání a umělé prodlužování smluv.

Kateřina Vávrová


Požadované řešení

Okamžité ukončení smlouvy ke dni, ke kterému měla být smlouva ukončena, ať může proběhnout přenos čísla.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému