Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#9277Opakující se reklamace mobilního telefonu Aligátor A870 Senior

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2016, před 8 lety

Lubomír Hejhal

Znění stížnosti

Telefon zakoupen 11.1.2015 Alza.cz a.s.,Jateční 33a Praha 7. Při hovoru druhá strana hovor neslyšela.
Podána I. reklamace 6.11.2015 s popisem závady vadný mikrofon.
Řešení reklamace : test telefonu při příjmu - závada se neprojevila,
repro OK, mikro OK, sluchátko OK. Datum vyřízení 17.11.2015. Po převzetí telefonu a vyzkoušení delšího hovoru se závada znovu projevila. Podána II. reklamace 25.11.2015 s popisem závady při delším hovoru (delším než 10min.)vypadne mikrofon.Zákazník požaduje opravu, nebude-li možná výměnu.Výsledek reklamace : neoprávněná reklamace-kulance. Řešení reklamace : výměna mikrofonu v rámci kulance. Při současném použití telefonu závada stále stejná hovor se ztrácí, druhá strana hovor neslyší.


Produkt

Aligátor A870 Senior Red + stol.nbíječka. Lokace: 6D RT110l6a1c s.č. 353755031424890


Požadované řešení

Vyměnit zboží, nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému