| Počet nahlášených stížností: | 76 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
48%
52%
| SPOTŘEBITEL | NÁZEV STÍŽNOSTI A DATUM PUBLIKACE | STAV | HODNOCENÍ |
|---|---|---|---|
| Anna Špírková |
Ukončení smlouvyDatum publikace: 20.12.2017 |
vyřešeno |
|
| Emanuel Kušner |
Nelze ukončit se společností obchodní vztah, zaslali věci,které jsem neobjednalDatum publikace: 23.8.2016 |
vyřešeno |
|
| Karel Havlíček |
Opětovné zasílání objednávekDatum publikace: 26.4.2024 |
vyřešeno |
|
| Ivan Hanák |
Neobjednané zbožíDatum publikace: 21.5.2020 |
vyřešeno |
|
| Marek Slovák |
NEOBJEDNANÉ ZBOŽÍ SPOTŘEBITELEM,ALE PODVODNĚ VYTVOŘENÁ OBJEDNÁVKA SPOLEČNOSTÍ ČMODatum publikace: 7.12.2016 |
vyřešeno |
|
| Václav Obadálek |
Nerespektování žádosti o vyřazení osobních údajůDatum publikace: 25.7.2019 |
vyřešeno |
|
| Drahomíra Zdvihalová |
Opakované dodávky i přes odmítnutíDatum publikace: 14.6.2015 |
vyřešeno |
|
| Olga Sedláková |
Neoprávněně naúčtovaná částka na faktuřeDatum publikace: 27.6.2017 |
vyřešeno |
|
| Josef Hůzl |
Objednané zboží bylo navýšeno o další bez informaceDatum publikace: 22.5.2020 |
vyřešeno |
|
| Jindřich Drlík |
Neustálé zasílání nabídekDatum publikace: 11.8.2016 |
vyřešeno |
|