Počet nahlášených stížností: | 180 |
Z toho za letošní rok: | 11 |
Stále v řešení: | 6 |
SPOTŘEBITEL | NÁZEV STÍŽNOSTI A DATUM PUBLIKACE | STAV | HODNOCENÍ |
---|---|---|---|
Renata Pavlištíková |
Neuznana reklamaceDatum publikace: 10.6.2025 |
v řešení |
|
Zaneta Kruckova |
Nedodržení úrovně kvality pobytováhé zájezdu, katastrofální autobusový dopravceDatum publikace: 7.7.2025 |
v řešení |
|
Radovan Čížek |
Výpočet storna zájezduDatum publikace: 18.6.2025 |
v řešení |
|
Erich Piewak |
Reklamace ubytování v hotelu ST.CONSTANTIN v Řecku na KretěDatum publikace: 28.8.2025 |
v řešení |
|
KATERINA PETROVA |
POZADAVEK O CASTECNOU KOMPENZACI ZA ZKRACENY POBYTDatum publikace: 12.8.2025 |
v řešení |
|
Barbora Šafránková |
Nedostatečná informovanost delegátemDatum publikace: 9.9.2025 |
v řešení |
|
Martina Zecoliová |
Nevrácení peněz poté, co cestovní kancelář odstoupila od smlouvy č.2726325Datum publikace: 7.9.2020 |
vyřešeno |
|
Petr Janík |
Neuznaná reklamaceDatum publikace: 13.9.2016 |
vyřešeno |
|
Hana Křížová |
Zamítnutá reklamaceDatum publikace: 21.9.2014 |
vyřešeno |
![]() |
Tomáš Řehák |
Podivné praktiky při koupi zájezduDatum publikace: 26.2.2025 |
vyřešeno |