Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
SPOTŘEBITEL | NÁZEV STÍŽNOSTI A DATUM PUBLIKACE | STAV | HODNOCENÍ |
---|---|---|---|
Daniel Dobiášovský |
Společnost tvářící se dobře, zákaznická zkušenost je už jináDatum publikace: 24.3.2025 |
v řešení |
|
Tomáš Pavlík |
Měsíc trvající zpoždění zásilkyDatum publikace: 9.3.2025 |
vyřešeno |
![]() |
Zdenek Scharnagl |
Ochranne skloDatum publikace: 26.7.2024 |
uzavřeno |
|
Miroslav Panz |
Reklamace termostatického ventilu na topeníDatum publikace: 10.7.2024 |
uzavřeno |
|
Jan Hejna |
Reklamace bluetooth reproduktoru Harmman KardonDatum publikace: 20.4.2024 |
uzavřeno |
|
Daniel Šebesta |
Opakované storno objednávkyDatum publikace: 31.1.2024 |
uzavřeno |
|
Barbora Sigmundová |
Neuznaná reklamace - pojištění zbožíDatum publikace: 24.1.2024 |
uzavřeno |
|
Petr Hošek |
Zrušená objednávkaDatum publikace: 21.1.2024 |
vyřešeno |
|
Tomáš Botka |
Neuznaní vrácení zboží do 14 dní zakoupené přes eshopDatum publikace: 13.1.2024 |
vyřešeno |
![]() |
Petr Landa |
Stornování objednávky po zaplacení - stejný důvod jako již uvedenýDatum publikace: 3.1.2024 |
vyřešeno |
![]() |