| Počet nahlášených stížností: | 137 |
| Z toho za letošní rok: | 4 |
| Stále v řešení: | 1 |
61%
39%
| SPOTŘEBITEL | NÁZEV STÍŽNOSTI A DATUM PUBLIKACE | STAV | HODNOCENÍ |
|---|---|---|---|
| Roman Hanel |
Reklamace hned po nákupuDatum publikace: 1.11.2013 |
uzavřeno |
|
| Stanislava Hloušková |
Nesouhlas s vyjádřením k reklamaciDatum publikace: 17.11.2013 |
uzavřeno |
|
| Petr Šnokhouse |
Náhrada škody způsobené vadou výrobkuDatum publikace: 21.11.2013 |
uzavřeno |
|
| Helena Jelínková |
Nevyřízená reklamace, lhaní a nezájemDatum publikace: 18.1.2014 |
vyřešeno |
|
| Ludmila Randusová |
Neuznaná reklamace - opakující se vadaDatum publikace: 12.3.2014 |
vyřešeno |
|
| Miluše Mroczkowska |
Nedodání návodu po opakovaných žádostechDatum publikace: 2.6.2014 |
vyřešeno |
|
| petr sykora |
Reklamace kuchyněDatum publikace: 13.12.2014 |
vyřešeno |
|
| Naďa Horvátová |
Reklamace sedací soupravy Rocky, neuznaná reklamaceDatum publikace: 25.2.2015 |
uzavřeno |
|
| David Vodárek |
Neuznaná reklamaceDatum publikace: 3.4.2015 |
uzavřeno |
|
| Kasina Otakar |
Nedodání zboží v dohodnutém termínuDatum publikace: 25.6.2015 |
uzavřeno |