Počet nahlášených stížností: | 58 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 2 |
SPOTŘEBITEL | NÁZEV STÍŽNOSTI A DATUM PUBLIKACE | STAV | HODNOCENÍ |
---|---|---|---|
Michal Neužil |
Refundace za stornovanou platuDatum publikace: 22.5.2025 |
v řešení |
|
Nikol Bondarenko |
NedbalostDatum publikace: 18.3.2025 |
v řešení |
|
Marie Jurdová |
Aukro mi zadržuje peníze za balíček , který jsem vrátila prodejci , ale předem jsem ho zaplatila Aukru / což tak funguje v rámci ochrany kupujícího .Datum publikace: 5.2.2025 |
vyřešeno |
|
mathef mathew |
Neoprávněně pozdržená výplata penězDatum publikace: 3.12.2024 |
vyřešeno |
![]() |
Martin Korvas |
Poplatek GestorDatum publikace: 2.4.2024 |
vyřešeno |
|
Jan Myška |
Nedodané zboží - podvodný prodejce ***Datum publikace: 26.2.2025 |
vyřešeno |
![]() |
Matěj Skapa |
Byl jsem podvedenDatum publikace: 24.8.2023 |
vyřešeno |
|
Peťa Krchla |
Aukro mi neposlalo peníze za prodané zbožíDatum publikace: 23.1.2025 |
vyřešeno |
|
Jana Rektorisová |
Neoprávněně naúčtovaný nadstandardní poplatekDatum publikace: 2.5.2024 |
vyřešeno |
![]() |
Lenka Salayová |
Navrátenie poštovného 2 x uhradenéhoDatum publikace: 7.4.2025 |
vyřešeno |