Počet nahlášených stížností: | 37 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 7 |
SPOTŘEBITEL | NÁZEV STÍŽNOSTI A DATUM PUBLIKACE | STAV | HODNOCENÍ |
---|---|---|---|
![]() |
Nedodané zbožíDatum publikace: 19.4.2020 |
vyřešeno |
![]() |
![]() |
Objednané a zaplacené zboží stále nedodánoDatum publikace: 13.1.2021 |
vyřešeno |
![]() |
![]() |
Zbozi nedorazilo, firma prestala komunikovatDatum publikace: 31.3.2020 |
vyřešeno |
![]() |
![]() |
Nedodanie tovaru a nevrátenie peňazí po opätovnej reklamáciiDatum publikace: 15.7.2020 |
vyřešeno |
![]() |
![]() |
Okrádání zákazníkůDatum publikace: 12.5.2020 |
vyřešeno |
![]() |
![]() |
Odmítnutí potvrzení storna objednávkyDatum publikace: 6.7.2020 |
vyřešeno |
![]() |
![]() |
Neuznaná reklamaceDatum publikace: 5.6.2019 |
vyřešeno |
![]() |
![]() |
Storno objednávkyDatum publikace: 11.2.2021 |
v řešení |
|
![]() |
Zaslané zboží zpět bez vrácení penězDatum publikace: 4.11.2019 |
vyřešeno |
|
![]() |
Neakceptování vrácení zboží do 14 dnůDatum publikace: 27.11.2019 |
vyřešeno |