Počet nahlášených stížností: | 534 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 4 |
SPOTŘEBITEL | NÁZEV STÍŽNOSTI A DATUM PUBLIKACE | STAV | HODNOCENÍ |
---|---|---|---|
MH Tran |
Použitý Zboží vydávané jako novéDatum publikace: 12.6.2025 |
v řešení |
|
Erika Váchová |
Neposkytnutí zaplacené služby (vynesení, zapojení pračky a odvoz starého spotřebiče) + nevrácení penězDatum publikace: 22.6.2025 |
v řešení |
|
Radek Mach |
Nedodané objednávky č.*** a ***Datum publikace: 14.1.2025 |
v řešení |
|
Radek Meduna |
Nedodržená zákonná reklamační lhůta 24 měsícůDatum publikace: 4.6.2025 |
v řešení |
|
Pavel Tuček |
Nevyřížená reklamace, deaktivovaná možnost prodlouženého vráceníDatum publikace: 1.10.2023 |
vyřešeno |
![]() |
Monika ŠOLCOVÁ |
4x oprava MT zn.NOKIA z toho 3x stejná závadaDatum publikace: 7.7.2015 |
vyřešeno |
![]() |
Josef Vaic |
Nevrácení peněz za neobdržené zbožíDatum publikace: 23.11.2015 |
vyřešeno |
![]() |
Josef Tiler |
Nedodané zbožíDatum publikace: 27.1.2016 |
vyřešeno |
![]() |
Zdeněk Moučka |
Neuznaná reklamaceDatum publikace: 27.1.2016 |
vyřešeno |
![]() |
Soňa Krátká |
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY PRO PÁDNÉ PORUŠENÍ SMLOUVYDatum publikace: 23.1.2018 |
vyřešeno |