| Počet nahlášených stížností: | 21 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
62%
38%
| SPOTŘEBITEL | NÁZEV STÍŽNOSTI A DATUM PUBLIKACE | STAV | HODNOCENÍ |
|---|---|---|---|
| Marek Pelán |
Neumožnění odstoupení od smlouvy při třetí stejné vaděDatum publikace: 14.1.2016 |
vyřešeno |
|
| Karel Bezděk |
Podivný nákupDatum publikace: 13.7.2022 |
vyřešeno |
|
| Karel Juračka |
Výměna zboží za nové bez vad místo požadovaného odstoupení od smlouvyDatum publikace: 21.3.2017 |
vyřešeno |
|
| Jakub Švestka |
Proplacení nutných nákladů k uplatnění reklamaceDatum publikace: 2.3.2016 |
vyřešeno |
|
| Pavel Socha |
Neoprávněné zamítnutí odstoupení od smlouvy do 14 dnů od koupiDatum publikace: 9.1.2020 |
vyřešeno |
|
| Martin Pavlata |
Neuznaná reklamace s podivným pozadímDatum publikace: 9.6.2017 |
vyřešeno |
|
| Martin Luks |
Nesmyslný poplatek při vrácení zboží do 14 dní, zákonné lhůtěDatum publikace: 15.5.2014 |
uzavřeno |
|
| Martina Plecháčová |
Neuznaná reklamaceDatum publikace: 1.3.2014 |
vyřešeno |
|
| Jan Chalas |
Neuznaná reklamace mechanického poškození HDDDatum publikace: 20.12.2017 |
uzavřeno |
|
| Vojtěch Jakab |
Neuznaná reklamaceDatum publikace: 7.8.2018 |
uzavřeno |