| Počet nahlášených stížností: | 937 |
| Z toho za letošní rok: | 23 |
| Stále v řešení: | 3 |
100%
0%
| SPOTŘEBITEL | NÁZEV STÍŽNOSTI A DATUM PUBLIKACE | STAV | HODNOCENÍ |
|---|---|---|---|
| Jaroslav Král |
Neoprávněně naúčtovaný poplatekDatum publikace: 30.9.2025 |
v řešení |
|
| Jana Špringrova |
Dlužná částka k úhradě a poplatek za vymáháníDatum publikace: 10.9.2025 |
v řešení |
|
| Hana Stollová |
Zasílání bylo zrušeno telefonicky před půl rokem.Datum publikace: 10.9.2025 |
v řešení |
|
| Kateřina Krátká |
Dlužná částka včetně poplatku za vymáháníDatum publikace: 17.6.2025 |
uzavřeno |
|
| MARTA HRDÁ |
Neoprávněné poslání zboží, které jsem si neobjednalaDatum publikace: 22.5.2025 |
uzavřeno |
|
| Renata Urbanová |
Vymáhání peněz za zboží, které jsem neobdržela a ani nechci obdržetDatum publikace: 11.5.2025 |
uzavřeno |
|
| Vladimír Pícha |
Uzavření kupní smlouvyDatum publikace: 31.3.2025 |
uzavřeno |
|
| Tomáš Bartošek |
Zaslání neobjednaného zboží - Sada vitamínů a minerálů zn. Vitalica.Datum publikace: 28.3.2025 |
uzavřeno |
|
| hana šolcová |
Nedodán vzorek za poštovnéDatum publikace: 10.3.2025 |
uzavřeno |
|
| Martina Smíšková |
Nedodané zbožíDatum publikace: 2.3.2025 |
vyřešeno |