Společnost


Alfita invest s.r.o.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#10065Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2016, před 5 lety

Soňa Hrušková

Znění stížnosti

Dobry den, v lednu jsem si objednala 5 ks bezdotykovych davkovaču mydla Soap Magic. Davkovace jsem obdrzela bez problemu. Bohuzel jiz 10.2. jsem odesilala 3 nefunkcni davkovace v ramci reklamace. Pozadovala jsem vymenu zbozi. Asi po 14 dnech prestaly funchovat i zbyvajici 2 ktere mam tedy jeste doma a cekam na vyrizeni prvni reklamace. Nicmene po 14 dnech jsem psala na Alfita invest meil a pozadovala jsem vyjadreni k zaslane reklamaci. Poslala jsem i naskenovany doklad z posty a zadala jsem o proplaceni postovneho spojeneho s reklamaci. Tyden utekl jako voda a zadna odpoved. Psala jsem tedy novy meil s tim samym pozadavkem a na to mi bylo odpovezeno .....pozadavek je predan k reseni, odpoved obdrzite do 24 hodin. A uz to je 10 dni a nic.


Produkt

Bezdotykove davkovace mydla Magic Soap


Požadované řešení

Pozaduji vraceni penez


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2016 15:20, před 5 lety

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2016 14:28, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.