Společnost


PR Asteroid s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#10097Nevráceny peníze za stornovanou objednávku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2016, před 5 lety

Kateřina Kutláková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 26.11.2015 jsem učinila objednávku na portálu nakupvakci.cz. Objednávka zněla na 5 ks fotpláte. Za zboží bylo uhrazeno 1995 Kč převodem z účtu mého manžela. Fotoplátna měla dodat firma PR Asteroid s.r.o., s tím, že bylo garantováno dodání do Vánoc. Zboží stále nepřicházelo. Dne 23.1.2015 jsem ještě volala pracovníkovi na tel. uvedený u voucherů, bylo mi sděleno, že obrazy byly odeslány 18.12.2015, takže by to měla Česká pošta doručit a je možné, že doručí ještě i dopoledne 24.12.2015. Chtěla jsem podací číslo, ale pracovník mi řekl, že posílal obyčejně a podací číslo nemá. Zboží nepřišlo ani 24.12.2015. Psala jsem tedy ten den sms, kde zboží je, že máme zkažené Vánoce, jelikož to byly dárky. Pán mi sdělil, že hned po svátcích prověří. Po svátcích mi psal, že jim balík byl vrácen zpět českou poštou, jelikož byl při přepravě poškozen. Nabídli mi menší fotoplátno zdarma, to jsem jako omluvu uvítala a poslala jim fotku. Dál jsem čekala, že zboží pošlou, zboží stále nikde. Po urgencích dne 14.1.2016 mi odepsali, že došlo k lidské logistické chybě. To už mi došla trpělivost a zakázku jsem stornovala a požadovala vrácení peněz, poslala jsem jim číslo účtu. Peníze mi neposlali, tak jsem opět urgovala, řekli mi, že peníze má slevový portál, a že peníze dostanou, až skončí akce, což mělo být koncem ledna 2016. Tak jsem zas čekala. Dne 4.2.2016 jsem opět urgovala, napsali mi, že poslali na storno na slevostránky a že peníze dostanu, ale že to bude trvat, že na to mají slevostránky zákonnou lhůtu 30 dnů.
Stále se nic nedělo, tak jsem 1.3.2016 psala na slevostránky, situaci jim vysvětlila, poslali mi email s informací, že zakázka byla dtornována. Poslali email firmě PR Asteroid s.r.o., aby situaci vyřešili a provedli kompenzaci do 3 dnů, že jinak mi doporučí, abych se obrátila na PČR s trestním oznámením pro podezření ze spáchání podvodu a nezákonného obohacení. Peníze nepřišly ani do 3 dnů, volala jsem firmě, pracovník mi sdělil, že peníze odeslali 8.3.2016. Jelikož jsem peníze neměla na účtu ani za dva dny, chtěla jsem doklad o úhradě, že mi peníze poslali, doklad mi měli poslat na email 11.3.2016, doklad mi však neposlali a peníze na účtu stále nemám. Komunikace žádná, musela jsem vše urgovat, aby mi vůbec odepsali.


Produkt

5 ks fotopláten na šířku 70x50 cm


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze za zboží, které mi ani na podruhé nebyli schopni dodat a stále z jejich strany slyším jen sliby a výmluvy.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2016 11:36, před 5 lety

V případě, že objednávka zboží byla stornována - zrušena, a toto potvrzeno písemně jak slevovým portálem, tak i dodavatelem zboží, uplatní se obecná úprava odstoupení od smlouvy dle § 2001 a následující. Platí, že smlouva se ruší od počátku a strany zrušené smlouvy si mají vrátit, co si navzájem plnily dle pravidel o vydání bezdůvodného obohacení (§ 2993). Občanský zákoník stanoví, že se tak musí stát bez zbytečného odkladu, ale konkrétní lhůtu neupravuje. Není-li lhůta pro vrácení peněz mezi smluvními stranami stanovena, je nutné podnikatele k vrácení vyzvat a určit mu přiměřenou lhůtu, termín, do kdy má plnění vrátit. Nedodrží-li jej, bude mít spotřebitel vedle práva na vrácení kupní ceny i právo na zákonný úrok z prodlení.

Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně získané hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji získal a drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji doporučujeme, nejlépe doporučeně s dodejkou. Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se může spotřebitel svého nároku domáhat u soudu.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2016 09:55, před 5 lety

Na žádost spotřebitelky přeřazujeme stížnost na ní. Spotřebitelka má nyní možnost stížnost doplnit a následně ji uzavřít.


Kateřina Kutláková

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.4.2016 20:40, před 5 lety

Hodnocení:

Komentář: Po odeslani stiznosti ze strany dtestu firme PR Asteroid se asi hnuly ledy, jelikoz jsem dne 30.3.2016 obdrzela penize na ucet. Moc dekuji.