Společnost


SOFTCOM GROUP, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#1020Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 11 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2013, před 6 lety

Martin Černý

Znění stížnosti

Dobrý den,
4.1.2013 jsem si zakoupil tablet Samsung Galaxy Tab2, 10.1 .
2.7. jsem tablet reklamoval, protože se nabíjel např. 48 hodin a ne vždy do plna.
U prodejce jsem musel trvat na uplatnění rozporu s kupní smlouvou (§616) a chtěl jsem výměnu, na co mám ze zákona nárok. Vůbec nevěděli, co je to rozpor z kupní smlouvou, ale do papíru mi napsali, že požaduji výměnu.
11.7. mne vyrozuměli, že:
Reklamované zařízení je zcela v pořádku. Problém způsoben vadným příslušenstvím, resp. opotřebením kabelu(mechanické poškození) s následným narušením funkčnosti nabíječky. Záruka z výše uvedeného důvodu nebyla uznána. V rámci dobrých vztahů výměna kabelu a napájecího adaptéru.

A způsob vyřízení: Oprava/výměna pouze
příslušenství

Podotýkám, že ani nabíječka ani kabel nebyly nijak mechanicky poškozeny, to bych si všiml. Když jsem jim ale opáčil, že dobré vztahy u nich pouze maskují obcházení zákona a já teď (protože nemám své původní zboží, na které bych si nechal udělat znalecký posudek, že to nebylo mojí vinou) nemám možnost se bránit, tak mě odkázali na autorizovaný servis, ať se s nimi domluvím. To mne nezajímá. S jejich servisem nemám nic společného.
Navíc se oháněli, že na příslušenství je záruka jenom 6 měsíců a ne 2 roky. Když jsem chtěl podle jakého zákona, tak řekli ať si napíšu. Podotýkám, že to se mnou vyřizoval "vedoucí reklamací", protože klučina za přepážkou toho věděl ještě méně.

Navíc se chlubí propadlým certifikátem SAOP na prodejně. Když jsem říkal, že ho nemají platný, tak říkali, že musí projednat jeho sundání, že to on nerozhoduje.

A navíc byli nepříjemní, jako kdyby znali zákon ale nechtěli ho dodržovat a viděli, že zákon znám.


Produkt

Samsung Galaxy Tab2, 10.1 (PS100) Sulcer 16 GB, 3G, wi-fi


Požadované řešení

Požaduji prodloužení záruky (i když mi tablet jako takový nevyměnili) o půl roku, protože kdyby postupovali v souladu se zákonem, tak by měli tablet vyměnit (i s nabíječkou) a běžela by mi nová záruka.
Pak taky požaduji, aby se nevychloubali SAOPem, protože Vám nedělají dobré jméno.
Jo a taky požaduji, aby proškolili své zaměstnance a nebo jim tam pošlete ČOI, protože neznají zákon.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2013 12:16, před 6 lety

Pokud dojde v rámci zamítnutého rozporu s kupní smlouvou k výměně nebo opravě, je takový úkon považován za disimulovaný s tím, že se prodejce snaží omezit práva spotřebitele při opakovaných reklamacích.
Za vyřízení reklamace je vždy odpovědný prodejce, i v případě že odkazuje na autorizovaný servis.
Zároveň dle § 620 občanského zákoníku je na veškeré spotřební zboží záruka 24 měsíců bez jakéhokoli rozlišení na příslušenství, baterie, atd.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2014 12:37, před 6 lety

Bohužel společnost se nerozhodla pro řešení sporů se zákazníky využít služby VašeStížnosti.cz. V případě, že má spotřebitel zájem spor dále řešit, bude nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. V případě zájmu se spotřebitel může obrátit na poradenskou linku 299149009, kde mu bude poskytnuta rada, jak v případě soudního podání postupovat.