Společnost


Thomas Cook s.r.o.
cestování

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1022Zamítnutí reklamace zájezdu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2013, před 8 lety

Ladislava Hůlková

Znění stížnosti

U cestovní kanceláře Neckermann jsem reklamovala služby poskytnuté na základě cestovní smlouvy na zájezd na Rhodos v Řecku. Podle sjednané cestovní smlouvy a zejména dle nabídky měl být v hotelu, ve kterém jsme byli ubytováni dle cestovní smlouvy, český animační klub Happy Events zdarma. V hotelu však český animační klub nebyl a dle slov manažerky hotelu byl tento klub v loňském roce zrušen. Na tento nedostatek jsem upozornila i delegátku cestovní kanceláře, se kterou jsme sepsali také zápis. Právě animační program pro děti v češtině byl důvodem, proč jsem si vybrala tento dražší hotel. Požádala jsem o vyřízení této reklamace poskytnutím slevy ve výši 5 % z celkové ceny zájezdu, tedy slevy odpovídající vzniklé újmě. Cestovní kancelář toto řešení ovšem odmítá a svaluje vinu na cestovní agenturu.


Produkt

Zájezd na Rhodos v Řecku v době trvání od 5. června do 19. června 2013


Požadované řešení

Požaduji řádné vyřízení reklamace, zejména alespoň omluvu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2013 12:07, před 8 lety

Dle § 852i odst. 1 občanského zákoníku odpovídá zákazníkovi za porušení závazků vyplývajících z uzavřené cestovní smlouvy cestovní kancelář. Spotřebitel má povinnost reklamaci uplatnit do 3 měsíců od skončení zájezdu, přičemž v tomto případě byl nedostatek prokazatelně vytčen již u delegátky cestovní kanceláře. Dle Frakfurtské tabulky slev lze za neposkytování přislíbených služeb žádat slevu 20-40% z ceny zájedu. Z výše uvedeného lze dovodit, že žádost o vrácení 5 % z ceny zájezdu není nepřiměřený požadavek.

Reakce společnosti

Publikováno
25.11.2013 15:32, před 7 lety

Vážená paní Hůlková,

je nám líto, že Vaše dovolená neproběhla podle Vašich představ. Český animační klub Happy Events je nicméně, dle nabídky, v provozu během letních prázdnin, a provoz během června (a září) záleží na obsazenosti hotelu. Ta bohužel v termínu, ve kterém jste cestovali (5.-19.6.), nebyla dostatečná. Neotevření klubu pochopitelně není vinou cestovní agentury, ale neinformování o konkrétních podmínkách nabídky ano.

Vzhledem k tomu, že specifikace termínu otevření klubu Happy Events byla součástí nabídky, Vám nemůže být přiznána finanční kompenzace. Jako omluvu Vám nicméně na Vaši poštovní adresu zasíláme malý dárek pro Vaši dceru.


S přátelským pozdravem

Marcela Zelenková
Quality Coordinator
Thomas Cook s.r.o.


Ladislava Hůlková

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.12.2013 13:32, před 7 lety

Hodnocení:

Komentář: Cestovní kanceláře se mi omluvila a zaslala milý dárek pro moji dceru. Za tento přístup děkuji.